SPONTAN

22Aug09

gile klakar program ni, tergelak terbahak-bahak aku, program ni ada kat astro warna, chanel baru astro untuk pakej mustika, tp sape yang xde pakej mustika boleh layan dekat youtube, serius best! Din Beramboi mcm aram, hahaa

*credit to reza, aku dapat ni dr blog dia

*clip ni dah di remove, yang aku post kat facebook pun dah di remove, adeh



12 Responses to “SPONTAN”

  1. hahahaha….😀
    klakor dowhh… gelak smpi nk trbatal posa.. hahahha!!

    pepehal beb, slamat brposaa…😉

  2. tau xpe

    aku layan masa sahur, sampai nangis2

    byk lg episode best2

    slamat berpose gak wey, taun ni raya ngan baby la kan

  3. aku pun layan je tgk spontan ni … pemberita kepala tiga pun best juga😉

    salam ramadhan utk anda sekeluarga, semoga ramadhan kali nin membawa seribu keberkatan … insyallah =)

  4. ahha, best gak, din beramboi gle klakaaa, xleh bla

    terima kasih, mcm ucapan raya lak, heee

  5. huhu..saye dah cut astro saya

  6. 7 zh

    tak pepasal zizan kt tepi tu pon kena sama..ahaha..apee ntah;p

  7. re : cik apis, tengkiu la sudi komen kat itew posting…
    manede leh kalah kn model sedia ade… mcm langit ngan bumi daaaa… huhuhu

  8. 11 reez

    apis.. nk gmba yg kt pokok tu…


Leave a Reply

