VOTE NOW! 10 hari lagi

07Jul09

Fisherman’s Friend “Adakah Anda Kuat Berlakon Contest”

Currently aku di tempat ke-4, tarikh tutup pertandingan adalah pada 17 Julai ni

UNDILAH SAYA! di SINI (click UNDILAH SAYA!)


*Undian hanya menentukan pemenang yang bakal menerima hadiah berupa wang ringgit, manakala juri akan menentukan siapa yang akan berlakon bersama Afdlin Shauki

agak2 aku ada can x?

related entry
I have a dream



6 Responses to “VOTE NOW! 10 hari lagi”

  1. rugi jika anda tidak mengundi … hehe

  2. 2 aie

    cis kau memang kuat berlakun

    busuk betol lu ni hapiap

    hahaha

  3. ceh, x habisHABIS lagi ker?
    HAHA,

    dun worry roslie’s family dh byk menekan kotak undilah saya itu😄,

    psal ada can tu; INSYAALLAH

  4. FarEast
    hahaha

    aie
    busuk ke nangka busuk? haaaaaha

    eya
    thxiu

  5. gile aa popular abg hafidz kite nihh..
    awundi hafidzz!!!

    re : wokk.. lagu mj mmg trbaek wokk.. aduhh, xde beg lorr.. ;p

  6. wok
    hahahaaa, gamba cambodia ko serius best!

    key chain de x?


Leave a Reply

